TERCARI-CARI APA KAH SIDE INCOME YANG NAK D BUAT ????? YOK JOIN BIZ SHAKLEE BERSAMA SAYA..


BECOME A DISTRIBUTER
Bagaimana Menjana pendapatan bersama Shaklee

Alhamdulillah sudah 7 bulan bersama Shaklee..percaya atau tidak income yang saya perolehi amat memuaskan sehingga meleleh air mata.. Alhamdulillah, niat suci saya untuk membantu keluarga tercapai jua akhirnya.  Kalau kita buat lebih..usaha lebih..lebih banyak kita akan dapat. Selepas berpenat -lelah dan dapat BONUS itu adalah sesuatu yang sangat manis.

First time sy join biz ni hanya utk membeli supmnt utk ank dan famly.. tp bila sy sendiri dh rasa hebatnya kesan suplmnt ni pada diri, sy mula promote pada rakan2... alhamdulillah dengan izin allah, biz saya mendapat sambutan yang amat baik... rakan2 sudah mula rasa selesa dgn suplmnt shklee.. start dari situ bermula lah misi berbisness bersama SHAKLEE... Sikit-sikit lama jadi bukit... :)



Shaklee BUKAN jenis MLM yang downline bekerja keras dan upline hanya goyang kaki..tapi ianya satu MLM yang sangat bagus di mana upline dan downline bekerja keras untuk kemajuan masing-masing..kami bekerja sama..menghadiri sesi coaching..berkongsi ilmu dan sebagainya..

Bagi yang berminat untuk menyertai Shaklee, anda perlu tahu cara dan insentif apa yang anda akan dapat jika join Shaklee. Anda boleh join untuk kegunaan sendiri atau jadikan ianya satu bisness yang menguntungkan. Hanya bermodalkan RM 75 paling kurang, anda mampu untuk mengecapi bonus dan income 2 angka, 3 angka, 4 angka dan boleh mencecah sehinga 6 angka.

U all nk tahu kenapa sy ajk u all join biz ni... yok baca entrie sy ni k... mst u all teruja.. sy buka jns orang yang mudah mempercayai biz2 seperti ni... tp Biz SHAKLEE mmg buat sy jatuh cinta dn sgt teruja... DEMI ALLAH...

Tak perlu keluar mencari customer, cuma duduk di hadapan laptop sahaja !
Saya seorang yang sgt pemalu dn tidak punya pengalaaman dlm bisness pun. saya tak th nk terang kan pasl produk.. apa yang saya lakukan hanya la dengan sharing je pengalaman sy dan kebaikan suplmnt shklee. Dan paling bes, semuanya di buat menggunakan jari jemari samaada di laptop atau pun di smartphone ! percayalah anda juga mampu membuatnya.. 
Memberikan masa berbisness yang fleksibel
Bagi yang tercarai-cari bisness untuk dilakukan daripada rumah sambil-sambil menjaga anak dan suami, maka sjaklee adalah jawapannya. untuk membuat sales di internet kita tidak perlu duduk dihadapan laptop 24jam. Mungkin kita cuma perlukan 1 jam untuk update blog dan facebook, 1 jam untuk membalas email, 30 minit untuk merangka pelan bisness anad, 1 jam berurusan dgn pos laju dan 30 minit cod vitamin. lagi 20 jam adalah kepunyaan suami dan anak-anak kita! Best tak?
Tak perlu menyimpan stok atau keluar membeli stok
kenapa? tak percaya ke? cara menjual barang di Shaklee senang sahaja. cuma perlu rasai dan kongsi pengalaman anda. Apabila mendapat pesanan dari pelanggan saya cuma perlu emel kepada shaklee @ call untuk buat oder... bia kn mereka yang packing dan poskan untuk pelanggan saya. setiap penghantaran pihak shklee akn update penghantaran melalui pesanan ringkas di fon yang kt letak masa mendaftar ahli.. jadi kat c2 dia akn sertakan tracking num sekali.. Mudahkan ???? kalau anda sedang bercuti-cuti di oversea pun anda masih boleh membuat perniangaan anda nie !!! Boleh jugak simpan stok sikit untuk cod atau pun nk pos sendiri.
Siapa yang berusaha lebih dia yang akan berjaya
Shaklee memang MLM. Group jutawan telah mencetuskan revolusi MLM. cara konvesional MLM yang lapuk sudah dipinggirkan.. semuanya berasaskan online. anda juga akan diserap ke grooup online untuk mendapatkan tip dans dan coacing dari leader. Shaklee bukan skim cepat kaya atau pun MLM yang hanya menjaja marketing plan shaja. Kekuatan Shaklee terletak pada PRODUKNYA. Kalau anda menyertai saya pada hari ini, dan jualan anda melebihi jualan saya, maka anda akan mendapat bonus LEBIH daripada saya. dan sekiranya anda lebih rajin daripada saya, maka anda jugak boleh naik pangkat lebih cepat daripada saya. Pendek kata, shaklee bukan bisnes 'siapa banyak kaki dia banyak duit' tetapi Shaklee adalah bisnes yang sangat adil ' siapa paling rajin dia banyak duit'.
Suplemen Shaklee adalah semulajadi selamat, berkesan, mesra alam dan terbukti selama lebih 50 tahun !
Istimewanya Shaklee adalah kerana kekuatan produknya. Bagi saya, sekiranya mahu menjual sesuatu produk kita kene pastikan produk itu berkualiti dan selamat. produk yang berkualiti akan meraih kepercayaan darpda pengguna. Kepercayaan yang akan membina nama kita dalam dunia perniagaan dan akan berlakunya pembelian berulang. Kita juga berasa puas dan seronok apabila dapat mengembirakan orang lain dengan produk yang berkualiti dan selamat.
Jaringan jutawan memberikan support dan guideline kepada ahli-ahlinya
Saya diberikan panduan dan sokongan motivasi daripada Master-master kami yang sangat hebat ! Ada antara mereka ini sudah mempunyai pendapatan memcecah 6 angka! Percayalah ianya tidak MUSTAHIL walaupun anda cuma seorang suri rumah.
Bermula dengan modal serendah RM65 ataupun tanpa modal langsung
Mesti ramai yang tertanya-tanya bagaimana mahu menyertai Shaklee.
Caranya senang sahaja.
  • Hubungi saya untuk menyertai keluarga Shaklee Jutawan di bawah naungan group saya
  • Saya akan urusan proses pendaftaran dengan mengisi borang keahlian anda.
  • Bayaran yuran keahlian sebanyak RM65 (Sila tambah RM10 ke Semenanjung @ RM20 ke Sabah dan Sarawak untuk kos pengeposan member kit). Percuma kos Pengeposan jika anda daftar terus di mana-mana cawangan Shaklee dengan menggunakan id saya iaitu 916171.
  • Atau pun membeli produk shaklee bernilai RM660 ke atas @ 200 point dan anda mendapat keahlian secara percuma Banyak lagi sebenarnya cerita bes mengenai bisness Shaklee ni. sengaja saya simpan sedikit cerita best ini walaupun saya mampu untuk menceritakan kesemuanya. Nak tahu lagi kenalah join bisness ini. Lakukan anjakan paradigma terhadap diri anda. Titik tolaknya bermula selepas anda membaca entri ini. Jom menjana pendapatan dengan Shaklee.
Apa tunggu lagi? Jom la hubungi saya sekarang sekiranya anda sudah betul-betul bersedia untuk bersama-sama keluarga besar kami!
# Untuk konsultasi dan maklumat lanjut, boleh hubungi saya :
Norhidayah Binti Mohamad
Email : hidayah85.ida@gmail.com
sms/whatapp/weechat : 010-8220629
FB : vtecqueen

 

Comments