"VITAMIN CINTA" KHAS BUAT PASANGAN SUAMI ISTERI !!!!!!!!

Rutin hidup hari ini adalah sangat memenatkan, lebih-lebih lagi jika hidup di ibu kota. Pagi-pagi dah terpaksa keluar rumah, lambat sikit, alamat terperangkap dalam traffik jam. Kalau yang dah berkeluarga dan memiliki anak, perlu pula menghantar anak ke rumah pengasuh/nursery/taska dan sebagainya. Pulang dari pejabat, kadang-kadang malam baru sampai rumah. Bagi yang memiliki pembantu rumah, mungkin agak lega sedikit, namun bagi yang tidak memiliki pembantu, semua kerja rumah perlu dibereskan sendiri, maka ia memang memenatkan.

Kadangkala bila dah penat, hubungan kekeluargaan pun jadi hambar. Anak buat perangai pun cepat saja nak marah. Baby menangis pun dah stress. Nak berbual sesama pasangan pun takde mood, asyik gaduh saja jadinya.

Kadang-kadang sampai rumah saja semua dah flat, terus tidur sampai pagi.

Lama-lama rumahtangga pun jadi kusam, akibat kepenatan… mungkin menjurus kepada kurangnya komunikasi, lebih-lebih lagi antara suami isteri.

Cinta itu bukan sekadar lafaz “I love you” dan bukan semata-mata dalam bilik tidur.

Bagi isteri, kadangkala mahu juga suami membantu dalam urusan rumahtangga. Sesekali mahu bercakap-cakap dan berbual-bual dengan suami. Begitu juga dengan suami, siapa lagi yang menjadi teman terbaiknya jika bukan isteri sendiri. Tapi bagaimana jika setiap hati diselimuti stress, penat, lesu, mengantuk… dan sebagainya… Bilakah masa hendak berbual-bual tentang perkara yang ringan namun merangsang kemesraan seperti hobi dan filem terbaru… dan sebagainya.

Inilah benda-benda kecil pengikat kasih sayang yang kadangkala ‘terpaksa’ diabaikan kerana tuntutan tenaga seharian.

Usah gusar kerana Shaklee Lover’s Pack boleh menyelesaikan masalah anda. Khusus untuk pasangan suami isteri. Bukan saja memberi tenaga, mengurangkan stress malah memberi lebih masa bersama. Hubungan akan kembali intim... Ouchhhhhh... :)


 SHAKLEE LOVE'S PACK


FUNGSI VITAMIN E COMPLEX

Peranan untuk suami dan isteri: 

Lebih tenaga 
Ereksi yang lebih lama 
Lebih cepat terangsang 
meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki 
Meningkatkan kesuburan 
Untuk menstabilkan hubungan seks/kewanitaan terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi 
Melancarkan aliran darah 
sangat berguna dalam rawatan "premenstrual syndrome" dan penyakit fibrocystic buah dada 


Lagi kelebihan Vitamin E :

Antioksidan yang hebat 
Menyihatkan jantung 
menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat 
membantu dalam pencegahan penyakit katarak, 
meningkatkan prestasi atlit, dan 
mengendurkan otot kaki dari kekejangan 

Wahh! Vitamin E bukan sahaja untuk kulit bahkan mempunyai banyak kelebihan untuk suami mahupun isteri. Kesan sampingan jika mengambil Vitamin E ini mungkin menyebabkan parut makin menghilang, muka makin berseri. Seronokkan kesan sampingan yang positif macam ni. Cantik dapat, Hebat pon dapat.

 


Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.
Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekananNitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.


Pengambilan VITAMIN-E berdosage tinggi iaitu 600-800 IU setiap hari membantu badan wanita menghasilkan estrol dan progesterone untuk mengimbangi lebihan estrogen dalam badan. Kondisi di mana “estrogen berlebihan” akan menyebabkan symptom PMS, seperti risau, kembung perut, sakit kepala, sengugut dan “mood swings”, yang sememangnya akan menganggu keadaan diri seorang wanita.

_________________________________________________________________________________

FUNGSI ALFALFA COMPLEX 

Peranan untuk suami dan isteri: 

Membantu mengurangkan masalah "kering ketika bersama' 
Membantu mengurangkan masalah keputihan wanita 
Membantu memperhebatkan khazanah wanita. 
Membantu detoks dan membantu mengurangkan sembelit (jika ada) 
Membantu badan rasa ringan dan bertenaga 
Meningkatkan Stamina 
Bertindak mengetat seperti kacip fatimah 

Lagi kelebihan Alfalfa :

Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor 
Membuang angin dalam badan (Toksin punca angin berlebihan dalam badan) 
Menghilangkan kelesuan dan tekanan. (Toksin juga membuatkan badan lesu dan lemah) 
Melegakan elergi dan ekzema 
Meneutralkan asid dalam badan (Kealkalian yang tinggi) 
Meringankan masalah badan, kaki dan nafas berbau 

Hebatkan alfalfa.Perkataan Alfalfa berasal dari frasa Arab , Al-fac-facah yang bermaksud 'Bapa kepada semua Makanan'. Pengamal perubatan herba (herbalists) selalunya akan mengesyorkan Alfalfa untuk pesakit yang kurang nutrisi (malnutrition), lemah (debility) dan sakit berpanjangan (prolonged illness). Banyakkan kebaikan dan kelebihan Alfalfa ni kan. 

Gabungan Vitamin E dan Alfalfa memang sangat sesuai untuk suami dan isteri. Tak perlu lagi mengambil sebarang ubat kuat yang kebanyakan mengandungi bahan terlarang seperti steroid yang boleh memudaratkan kita.


Sila hubungi saya untuk dapatkan konsultasi secara percuma tentang suplmnt yang paling sesuai untuk anda, dan dapatkan tips serta cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee independent distributor anda :)


      sms/call/whatapp : 0108220629 (ida)
     email : hidayah85.ida@gmail.com
                   FB : vtecqueen





****Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit****

Comments