1001 KHASIAT SHAKLEE ALFALFA COMPLEX KHAS BUAT LELAKI DAN WANITA...


KEBAIKAN DAN KHASIAT SHAKLEE

 ALFALFA COMPLEX



huh.... letih2.... opis hour pn dah abis... so blh la bejimba2 dan blog pulak... so sblm sy nk blk, sy teringin nk share dgn u all psl SHAKLEE ALFALFA COMPLEX. ramai custOmer sy bertanya... alfalfa ni apa sis... ubat utk ppuan saje ker... lelaki boleh mkn tak?? untuk makluman dan pengetahuan u all Alfalfa ni lelaki ppuan boleh mkn.. no problem tak de mslh bagi jantina... Since sy amik alfalfa ni, sakit2 badan sume hilang... buang air pn lawas, keputihan pun dah tak de... so u all boleh cb  untuk th keberkesananya!!!

Tahukah u alls yang Alfalfa ni raja segala tumbuhan. Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. 


ALFALFA COMPLEX mempunyai 1001 kelebihan dan khasiat untuk lelaki dan wanita

Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian

Melegakan sakit sendi dan belakang.

Menghilangkan kelesuan dan tekanan.

Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).

Merawat arthitis

Bagus untuk elergi dan ekzema

Merawat athma

Mencuci usus bagi membuang toksik

Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor

Meneutralkan asid dalam badan

Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).

Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).

Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).

Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).

Membantu masalah penghadaman dan pencernaan

Meningkatkan stamina seorang suami

Melegakan sembelit

Membuang angin dalam badan

Milk booster


Haaa tu dia... antara 1001 fungsi Alfalfa!!!!!!!!!!!!
Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Shaklee Alfalfa Complex merupakan satu formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950s...

Apa keistimewaan alfalfa jenama Shaklee berbanding yg lain?
Shaklee hanya menggunakan alfalfa terbaik yang tumbuh di California yang kaya dengan pelbagai jenis zat termasuk kalsium fosforus ,zat besi dan magnesium serta klorofil, bioflavonoid, pelbagai mineral dan vitamin (It isorganically grown, using the tender green leaves not the stems of the plant.The raw powder is pressed into easy-to-swallow tablets (with very low heat to preserve natural enzyme activity).. 

Dan yg bestnya Shaklee Alfalfa Complex tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna, bahan pengawet tambahan, fungisid,bakteriosid, hormon2 sintetik,pengawalatur tumbesaran atau bahan2 kimia.


TESTIMONI PENGGUNA YANG TELAH MENCUBA
 SHAKLEE ALFALFA COMPLEX







Sila hubungi saya untuk dapatkan konsultasi secara percuma tentang suplmnt yang paling sesuai untuk anda, dan dapatkan tips serta cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee independent distributor anda :)



sms/call/whatapp : 0108220629 (ida)
email : hidayah85.ida@gmail.com
FB : vtecqueen






**** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.


Comments